Harry Potter och halvblodsprinsen

Jadå igår var det bio dax igen..går så mkt bra filmer nu på bio :D skit kul! Filmen var som man hade befarat VÄLDIGT bra. Just den 6:e boken har inte hört till mina fafvoriter men filmen var jättebra. Tycker den var snäppet bättre än boken :O jodå, jag sa det. Även fast filmen är rätt mörk så händer det mkt roliga saker oxå. Jag och andra Katja skrattade ikapp väldigt mkt.

I övrigt igår så var jag på stan med A en sväng. Han shoppade medan jag tittade på hehe och var smakråd. Jag åt en glass oxå. Sedan så innan filmen så tog jag en kaffe me Katja och snackade ikapp oss lite om vad som hänt. Mkt trevligt.

Sammanfattningsvis var min lediga dag igår väldigt bra.///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0