Har inte hunne!

Nu har jag vare dålig på att skriva något men därför skriver jag nu..idag har varit en bra dag! Fredag och allt, kan inte bli bättre (eller nästan inte ). Haft fullt upp på eftermiddagen plus att jag jobbade över en timme extra så snälla jag kunde ta in en extra kund!

Efter det så blev det käk med joulin, vi gick på kebaben. AHHH jag gillar inte kebab egentligen men liksväl ska jag ändå vara där o glufsa i mig. Men hungrig var jag så det satt som en smäck! Vi snackade ikapp oss och hann även dricka en cider hos mig.

Även att Joulin SKEEET när vi gick på stan alldeles efter svenssons. Den hördes och vi börja tok garva hahahaha! Jävla mongo, täpp till ;) ajja nu ska jag snart sussa och drömma söööta drömmar tihi! ///Katja

PS: Förresten lyssna in Black eyed peas låt- Imma Be SVIIIN BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0