Galnaste kvällen!

Amen fyy faan vad jag har mått dåligt idag. Men det var väl på tiden tycker jag, har ju inte vare ordentligt på fyllan. Iaf så var Jossan och Sanna här. Vi förfesta lite och sedan blev vi upphämtade av Sofie och han vi skulle på fest hos. Vi hamnade iaf på en utlänning fest men som var VÄLDIGT ROLIG. Gud vad länge sen jag hade så kul. Det är nästan värt att vara bakis idag tihi.

Vi hamnade iaf på BK dock var jag inte där så länge ;) ...vi avslutade iaf kvällen med falafel tallrik. Hahaha åhh herregud det hände så mkt roligt att det skulle ta år o dar att skriva ner.

Nu kommer lite bilder från tidigare på kvällen, Jossan glömde kameran i läggan när vi åkte till festen.







Det var det, nu ska jag äta chips och ligga i sängen och dega! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0