Det var fredag igen då!

Veckorna bara springer förbi, nu är det helg ffs. Fast jag har ju då inte helg riktigt än, ska ju jobba imorn! Har en brud plus nån klippning och styling typ. Sedan bär jag av mot övik för fest faktiskt. Ska bli skoj och förhoppningsvis är det mkt folk ute.

Mina skor har kommit nu iaf fast jag har inte hämtat ut dom. Ska göra det imorn .Hoppas dte är öppen :D:D ska nog ha dom imorn. Håll tummarna för att dom passar på foten som en smäck.

Ska försöka packa lite grann men jag hittar inte sånt jag vill hitta. Bla trosor? Hmm får nog springa in o köpa nåt sånt imorn. Btw har druckit nåt glas rose. Sitter fint i kistan haha! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0