SUUUUUUG!!! FET JÄVLA ÄCKEL PUNG!

Ja ja börjar väl inlägget lite snällt. Har iaf haft en jättebra helg i kfros. Skönt att bara få vara hemma. Idag åkte jag, mamma och syster till svall för att göra staden. Shoppade lite nödvändigheter inför thailand plus en jättefin nyårs klänning som jag spanat in länge. Gick loss på 700 spänn men den var värd varenda krona. Jag har spanat in den länge. O när jag har tittat på nåt som jag verkligen vill ha så köper jag den oavsett vad den kostar. Så det fick bli den. Blev alltså inge rea köp iaf!

I vilket fall som helst så blev det att jag blev kvar i Svall. Hade tänkt att: JA IDAG ÄRE VÄL NÅN SOM SKA UT, så jag oxå kan gå ut. MEN NÄÄÄÄ! Inte en käft, hade lika gärna kunna blivit kvar i kfors eftersom ingen verkar gå ut i den här jääävla stan. Jag är jävligt irri! Så det här ska jag komma ihåg. En vän i nöd..när ni ber om nåt nää då kan ni glömma det!! BLÄÄÄÄ!!! Nu ska jaf fortsätta dricka vin. Sitter till och med i fin kläder o allt.

Verkar som att jag inte har några vänner. JAPP då var det officiellt: Katja är en mobbad jävel.///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0