Lite grejor va!

Jag tänkte visa några grejor som jag fått i julklapp :) såna här extra bra saker tycker jag :)


Ett par nya converse av syster! Har ett par röda sen innan men nu behövdes det nya!!


En skål där jag kan ha chips av morsan. Har vela haft denna så länge och äntligen fick jag en. Har en där det står sallad och två skålar där det står dipp på sen tidigare!


UBER sköna tofflor från mormor. Fryser så lätt om fötterna. Mamma har liknande sånna här så jag snor jämnt hennes. Men äntligen fick jag ett par egna :D:D:D


O nu kommer det en bild på min supersnygga nyårs klänning :) kostade 700 spännmen lätt värd varenda krona. Har kikat på den länge. Det är en tub modell.



///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Snygg klänning! är den från MQ?

2009-12-28 @ 15:52:37
URL: http://thejo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0