Ett steg in i...

VUXEN VÄRLDEN! Igår började mina kära arbetskamrater snacka om att man måste ha med sig reseförsäkring till Thailand. Jag började fundera: Vadå reseförsäkring? Det får man väl när man bokar resan liksom!?

Men det fick jag på moppo att dte måste jag ha BLA BLA BLA! Ajja låg iaf och tänkte hela natten så jag frågade chefen om dte är nåt nödvändigt. HAHA hon fick nog en chock där så hon kirrade biffen åt mig. Har numera hemförsäkring och reseförsäkring osv. Hur fanken ska jag veta att jag måste ha sånt? Trodde att det fixar morsan o farsan men det får jag äta upp..Det är bra att ha en extra "mamma" när min egen är lite långt bort ibland.

Tack chefen :) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0