Dansa dansa dansa,

Wohooo nu äre inte länge kvar till helg. Blir jobb först fre-lör. Börjar bli en vana att jobba lördagar nu hehe. Jobbar nämligen varje lördag fram till jul. Mkt jobb men även mkt pengar! Det gillas skarpt. Imorn ska jag o Sofie ut på lite galej och jag ska dricka glögg :) På lördag blire galej med Sofie och Karro. Är det så att även Katja TH ska med eller? :O vi kanske kan smörja henne lite på den fronten hehe. För att festen ska bli lyckad har jag även lyckats få hem två galet roliga spel. HAHAHAHA, en grej är bla att man ska ställa sig upp på golvet och med utländsk brytning sjunga, jag är en kebab jag är en kebab. Kan ni se er framför hur Sofie gör dansen? Det kan jag :D



//Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, DET vill jag INTE missa! :D

/Katja TH

2009-12-03 @ 23:00:03
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0