Återigen en bra helg!

Japp då har helgen snart nåt sitt slut igen :/ hinner knappt ha nån helg nuförtiden för det är så mkt jobb. Men tur att man har ett roligt jobb :) Som sagt jobbade först igår till fyra ungefär. Klippte Kajsa på jobbet oxå som har världens finaste hår och nu blev hon ännu snyggare :D shiiiet vad det låg hår på golvet när vi var färdiga. Hon vart super nöjd iaf!!

Efter dte blev dte lite partaj då med Jönsson och Anna Moberg vilket var en trevlig överraskning!! Först vart det memento i vanlig ordning och sen så gick jag o Sofie vidare på Oscar. Där hadej ga aldrig varit tidigare men fyyy faaan vad kul det var där. Dock väldigt trångt på dansgolvet så jag var alldeles svettig hehe. Hade mina nya paljett byxor oxå så då vart hettan ännu mer. Efterråt så vart det käk och sen vart det lite efterfest at my place med trevliga vänner. Bra kväll som sagt! Somnade inte förrän halv sju imorse.

Dessutom var jag inte ett dugg bakis idag :D:D shiet vad skönt. Ikväll åker ett gäng kompisar till thailand så det gör att man längtar ännu mer till värmen. Men nu har vi inte länge kvar till värmen heller. Tre veckor kvar <3


Bild fårn åre i höstas!! ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0