Vilken dag!

Jaha fredagen är snart slut känns det som haha. Tråkigt har jag dessutom så bara därför sitter jag och sippar på ett glas rose vin. Jag tycker jag förtjänar det efter denna dag!

Först är jag med om världens skräck upplevelse på salongen. En kund idag som jag skulle klippa hade lus ägg i håret. FY FAAAN VAD ÄCKLIGT. Fick ta och sprita ner ALLT ...usch jag får rysningar bara av att tänka på det. Såg ut som äggen hade legat och grott ett tag :S:S:S.

Sen när jag är påväg hem från Birsta stoppar polisen mig för att jag har en systemet påse med sprit i. Dom ville kolla leg så jag var 20. Polisen verkar inte ha bättre för sig. Fast det är iofs bra att dom kikar så inte små ungar knallar runt med sprit påsar! ////Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

aa men du, fan vad vidrigt det där med lössen :S !! vad sa du då då?! jag skulle fan ha skrikigt något jävligt fult ut över hela gallerian nästan, nä men vilken chock och ändå försöka bete sig professionellt.

2009-08-25 @ 02:19:51
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0