Bio igen ;P

Jaha då har man börjat jobba igen efter en lång helg ;P jag trodde jag började 9 idag så jag traskade till jobbet vid halv nio för en morgon kaffe MEN inte då. Jag började 10. Så att jag blev kvar på jobbet ändå :P pallade inte gå hem iaf! För det är ju så himla "långt"!!  Iaf efter jobbet stack jag o sofie för mat på coffe house och sedan blev det bio. Sommar med Göran. Dock trodde vi den skulle vara roligare än vad den var :/ vi skrattade mer innan men jag fick trevligt sällskap idag iaf! GILLA..


Vi är så snygga haha///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Vi hade en underlig dag, vad gäller arbetstiderna, båda två. ;P

2009-08-05 @ 00:10:13
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0