sommar känslor

Bajs aaa varför skulle jag springa ut och köpa kaffe just precis nu? Och sedan spilla på min sax o kam jacka:'( faaaaaaaaaaaaan hur får jag bort kaffe fläcken som? På stört så att det inte blir nå konstigt märke där sedan..faaan faan faan! Hjälp snarast..

Ajja åter till ett roligare inlägg;) nu när får man säga vårvädret börjar närma sig känner man ju sommar känslor som bara den. Kan ni tänka er vad jag komma göra i sommar? Sippa på en drink i solen och så måste man väl jobba lite oxå ;) åhh ge mig sommar och sol !!! Katja trivs bäst i soligt o varmt väder. Tjihooo, avskaffa vintern tack!

////katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Vintern har faktiskt sina fördelar.... ;)

Och våren med! Hade vi inte vår, skulle vi inte ha vårkänslor. Dessutom, skulle sommar och sol vara lika härligt utan vinter eller vår..? ;)

2009-04-01 @ 22:37:10
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0