Thats my friday!

Nu har jag då tvättat färdigt, mkt tvätt blev det men jag känner mig väldigt duktig som har fått det ordnat. Hade väl egentligen vilja tvättat mina vinterjackor oxå, så man hade kunnat hänga undan dom i förrådet. Får väl göra det nästa gång. Så medans tvätten torkade färdigt så såg jag faktiskt remember the titans. Fyy fanken vilken bra film. Har ju hört tidigare att den ska vara bra och det var den verkligen. Nu har väl TYP ALLA sett den men om ni inte har det så rekommenderar jag den.
 
Funderar om jag snart ska gå o lägga mig eller om jag ska fortsätta se¨på tv.? Jag vill se lite Jackass, kan faen inte somna om jag inte får en dos av skratt. I need it sista;)
Imorgon är det då lördag och jobbar som sagt först på dagen men sedan har jag inget planerat. Det är konstigt :P jag har ALLTID mina helger och dylikt planerat in i den sista detaljen, men inte nu. Jag hoppas på att alex kanske gör sig ett besök. Annars så ordnar det sig alltid sig.

Time for some fucking Jackass haha! /////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0