Saktaaaaaaaaaaa....

Ja nu håller jag på att städa men det går segt! Jag har endast hunnit att plocka undan saker från golvet, stol, bord och hyllan inne i badrummet. Så jag är på långa vägar INTE färdig men jag tror inte jag pallar nå mer :P jag kanske tar resten imorn bitti? Tänkte om jag är pigg nog att kliva upp klockan sex...hmm tror ni jag kan klara det?

Måste nog tona håret imorn bitti, hade ju tänkt att göra det idag! Men just nu lockar sängen lite mera faktiskt. Tänkte ta att börja läsa fjärde boken i Twilight serien. Har ju dock redan läst den 1 och en halv gång (fast på engelska) så jag ska ta mig an den svenska versionen nu :D men vad skaj ag krypa ner med för snacks i sängen? Jag har lite naturgodis kvar i skåpet och lite pistage nötter, det får bli nåt av det och lite pepsi max :D fast det skulle inte suttit fel med lite kaffe nu. Jag är sugen!

Ahh just imorn är det 30% på alla kläder på Cubus plus allt smink för 15%. ....bra sätt att locka kunder på tycker jag. Så jag ska passa på att köpa foundationen där och brons pudret. Nu ska jag fanken fynda. PLUS att om jag har tur så köper jag ett par läckra jeans shorts därifrån oxå. Jag har hittat ett par som är skit snygga på galgen. Men dom måste ju sitta perfa på mig oxå. Ajja nu ska jag shava och sedan lägga mig i sängen och drömma mig in i Edwards famn! /////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0