Ovärd helg!

Jaha nu är det söndag OCH jag sitter helt ENSAM! Jättekul är det, och vad faan ska man hitta på idag? Inte en blekaste, kanske gå ut i solen om dte inte blåser som det har gjort ofta nu när det är soligt icg varmt!!!ÅHHHH JAG ÄR SÅ ARG IDAG, faan. O inte får man besök förrän senare ikväll men vad tjänar det till. Jävla skit, jag förtjänar inte den här skiten!!!!

Vad faaaaaaaaaaaaaaaan ska jag göra idag??? Ingenting känns kul, inte äns frukost känns nå roligt idag. Jävla helvetes jävla piss hål satan.....jag ska äta upp mig nu så jag går upp flera jäkla kilon och så skita i jävla beach 09!!! Det är ändå ingen som bryr sig. Ja då var det bestämt idag ska jag tröst äta. Nu ska jag plocka fram chips och cola till frukost och sedan ta nå riktigt fett till lunch och middag!

Tack och hej JÄVLA leverpastej!!!!////Katja


Kommentarer
Postat av: Katja

Men gumman, passa på att umgås lite med dig själv. Mycket nyttigt! ;)

2009-04-19 @ 12:32:03
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Carina

Det gör du så jävla rätt i! Fy asså, irriterad som bara den för din skull! Du vet vart jag finns! PUSS

2009-04-19 @ 15:00:59
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0