Nytt köp!

Här är då mitt senaste inköp :D en t-shirt från Gina, o jag gillar den starkt....vad sägs? Nu komma jag vara tuffast i stan haha. Idag fick jag dessutom hem mina gladiator sandaler. O gissa vad som var då? Jo dom var för STOOORA! Fast jag tror jag kan ordna det om jag gör fler hål. Jag ska kunna ha dom. Bestämt. Tänker då faen inte skicka tillbaka dom. Svin snygga jue.

Ikväll blire tv och chips :D ska se vilken film jag ska spana in. Million dollar baby eller remember the titans. Lutar nog åt det sist nämnda. Ska dessutom fixa färdigt min tvätt som är i tvätt stugan. Visst är det kul? :P ///Katja

Kommentarer
Postat av: Carina

KÄRLEK till tvätt dagar! ;)

BTW såg du vem som mer köpt den där tröjan? ;)

tack för igår, inatt och imorse ;D

2009-04-17 @ 20:21:09
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0