Ny färg



Ja nu är jag hemma efter en dag på salongen plus lite ärenden på stan :P.
Håret är nyfärgat med röd färg i botten och en toning på längderna som både jag
och Kth trodde skulle bli rödare. Men den vart inte så knallig som man hade tänkt sig.
Ajja det spelar ingen roll. Det blev iaf RÖDARE! Har dessutom köpt
diademet jag har på migpå bilden. Ett svart med en fet rosett på. Jätte fin
plus att den inte trycker ut hjärnan som dom andra jag har gör. Det uppskattas.
Vill gärna behålla den ett tag till hihi..dessutom testade jag en klänning
som jag förmodligen komma gå och köpa imorn. Jätte söt, blir min nya sommar-
klänning.

Testade även en ny parfym som jag inte kunde avgöra om det var en tjej eller kill
doft. Så därför sprutade jag lite på mig. Men huvva den ska defenitivt inte sitta på mig.
Tycker att den skulle passa mkt bättre på en kille. Det var förmodligen en sån där
unisex doft. CK summer nåntint nånting hette den iaf :P ////Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Haha hatar när diadem pressar ut hjärnan. Tur att du har hittat nåt som inte gör det ;D

2009-04-28 @ 18:47:02
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men den luktar ju sjukligt gott ju! ;P

2009-04-28 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0