Ny design

Ja nu var min dag räddad lite grann iaf, om inte annat blev jag på bättre humör :) Josie har fixat och donat med min blogg i dag och visst blev den snygg? Me like. Thanks Josie!

Vad har jag då hunnit göra efter sist jag skrev? Jag har inte gjort ett SKIT alltså, suttit här vid datorn och donat. Har nu börjat läsa om fjärde twilight boken oxå. Läser den på engelska för jag har bara den än så länge. Jag sparar den svenska versionen ett tag till. Har dessutom fått med mig en till som har börjat gilla alla böcker. Hon har tom blivit mer galen är vad jag är. Välkommen till klubben Anna Moberg :D du är mer än välkommen!

Ska snart springa och köpa käk. Konstigt nog är jag inte så hungrig än men jag komma bli snart.Det lutar åt falafel tallrik, donken meny eller en pizza. Faen vad svårt. Jag behöver lite mer betänke tid. ////Katja


Kommentarer
Postat av: anna moberg

tackar tackar =) har snart läst halva sista boken!

2009-04-20 @ 07:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0