nu sitter jag här

Jag förstår att ni har saknat mig men faktiskt denna lördag har jag inte haft en chans att blogga ett dyft!
Har jobbat idag från 10-13 och sedan var det bara att köra igång med kurs på salongen. Vi hade en hårbottens kurs idag vilket ska fortsätta imorgon igen. Tro inte att dte är färdigt än inte ;) vi satt med kursen från halv två till sex iaf. Klockan sju hade vi bokat bord på italienska resturangen invito :D (super god mat som kostar skjortan), tur att man inte betalade för det ;) jag åt iaf en lamm rost biff med jordärts pure och karljohansvamp och nåt annat shofräs! Gott vare, men vissa vad den portionen kostade?????? 260 späääään!!!!!!!! och det var typ a men tänk förrätten på resturang, och lite mindre än så. Ja det blev man mätt på för stunden iaf! God mat! Jag o lotta delade på en vin flarra som kostade 190 spänn VARDERA men jag erkänner det var ett gott vin och inte nå billigt skit från systemet inte! Sedan unnade jag mig en god mojito. Det var väl en riktig jävel det! Den var så himla gooood. Mumma!

Sedan var det tänkt att jag skulle ut på Aveny där Markus Krunegård spelar MEN imorn ska vi vara på salongen för att fortsätta kursen klockan nio så jag kände, NÄE ! Dessutom kanske man skulle ha druckit lite mera. OVÄRT! Men jag hoppas alla andra har kul ikväll. Då sitter jag här iaf med ett orginal mål och käkar. Man måste ju ha nån mat i sig jue. Inte faan blev man mätt på det innan ;D ajja ska strax sova då, känns lite tråkigt :P ////Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe, säg inte sådär. usch, jag läste ju precis ut den sista nu. och jag förstår vad du menar, det känns helt sjukt ju att den är slut som att nä det kan inte vara sant, typ som att någon har dött nästan man saknar det. jag tror nästan att jag får läsa om dom snart igen. :)vad kul att du kommer, puss.

2009-04-05 @ 01:29:53
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0