no tv today ;D

Ligger i sängen som är helt nybäddad med en skål blåbärs yoghurt! Man hinner med en hel del när man inte har några tv serier att följa denna dag. Brukar vara desperate housewives idag men det är hockey på tv:n. Men jag böölar inte för det. Jag har hunnit med en himla massa under den timman.

1: Jag duschade i 20 minuter för jag hinner aldrig duscha så länge. SKÖNT!
2: Jag fönade håret i 10 minuter.
3: Pratade med Alex i tele ungefär 5 min medans jag renbäddade sängen.
4:  Dammsög golvet JÄTTE NOGGRANT i 15 minuter.
5: Smörjde in mig med lite summer beaty lotion.

Ja det han jag med på en timme....faan vad man är effektiv..nu ska jag specca in en blogg som är om någon som är ett twilight fan! Carina skickade en länk. Det lät väldigt intressant :D:D////Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

Sådär ja, nu kan jag sova gott inatt med! ;)

2009-04-07 @ 22:19:44
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0