Lite bloggande...

Ja nu sitter jag här hemma igen :) har vare på jobbet hela dagen idag. Det vart en lugn första dag tillbaka efter "mini semestern". Idag har jag spenderat dagen med att assistera, nu ska jag stava det svåra ordet, Shcwatzkopf nää blev fel (testar en gång till) Schwartzkopf JAAA nu blev det rätt. Har iaf hjlpt deras färg tekniker idag. Hon hade tre modeller på salongen så jag har hjälpt till att skölja, torka m.m. Riktigt roligt.

Men dock det roligaste av allt var att Schwartzkopf komma med en helt ny serie essentials (eko serie). Både färg och styling och vård komma dom ut med. Jag har ju själv testat deras färg sedan tidigare, den röda då alltså. Den är super fin :D  Men i vilket fall som helst så var det typ genomgång av färgen och hela serien sedan på Aveny. Väldigt bra att få gå igenom det ordentligt. Nu gäller det bara att försöka testa så mkt som möjligt. Kanske ska ta hem lite produkter och testa. Vi har ju lite på salongen som vi kan få testa ;) nästa gång hade vi iaf tänkt att ev färga in ett lite violett parti i mitt hår oxå. SKIT coolt...tessan var nog på att kirra det iaf :D:D spännande! 
Nu ska jag äta lite käk tror jag. Vi hörs senare då ;) /////Katja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0