Ingen shopping glädje!

Nu är jag då hemma igen efter en data fri helg faktiskt, glömde datorn här i svall. Eller snarare jag orkade inte bära den haha.
Gårdagen började inte så bra för mig, vaknade och var jättetrött :( ont i huvvet. Sofie tyckte jag såg ut att vara bakis :P hade dock bara tagit en cider dagen innan men men...iaf så färgade jag syrran och morsan igår. Båda vart super fina (jag fixade ju dom trots allt). Sedan bar vi oss ut mot Birsta men det blev inte så länge. Hittade heller ingenting som vanligt för min del när jag åker ut på Birsta :( så jag satsar på shopping i stan på tisdag som är min lediga dag!

Senare på kvällen var det fest, först hemma hos tessan som hade födelsedags fest. Vi käkade smörgås tårta och drack en massa alkohol. Plus så fick vattenpipan vara  med en sväng oxå. Lagom fulla bar vi av mot Gladan. Hade en jätte rolig kväll igår även fast musiken sög pung. Träffa mkt folk som man inte träffat på länge. Kul!

Där såg ni en liten sammanfattning av helgen. Kommer mera ikväll ;) ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0