Fucking fresh!

Wiee! Nu har jag precis kommit ut från bastun så jävla skönt alltså;D tagit mig en välbehövlig dusch oxå. Yeah. Kvällen igår var hur trevlig som helst hemma hos angelica. Vi sjöng lite singstar och snackade även en massa. Sedan begav vi oss ner till Olles där det oxå var väldigt roligt. Bra musik som faen iaf. Men vi blev så ledsna på att dansa efter ett tag så vi begav oss hemåt. Vi hade väl bara förfriskat oss lagom oxå o då blir man ju ännu tröttare. Så väl hemma satt anna och titta på from hell med johnny depp så jag joinade och käkade rostmackor. I vilket fall som helst var jag så trött så jag somnade i soffan och vakna klockan sex på morgonen av att Messi (katten) ligger i nyllet på mig. Så jag har väl gått runt o nöse hela dagen. Sov några timmar till sedan blev det la stada, köpte dock inget bara fika.

Nu sitter jag då hemma o har käka tacos tidigare idag o så ikväll blir det robinson, chips, ostbågar och lite sex and the city! Sounds good to me <3 puss på er//// Katja

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag gillar bilden ;D fan, jag önskar att jag hade suttit hemma i lugnan ro och kollat på robinson också! såg det iofs, men kunde ju ha skippat spriten :P

2009-04-12 @ 12:55:53
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0