Freaks!

Alltså sitter och tittar på robinson nu. Det har alltid varit ett av mina favvo program. Men som sagt jag har varit skeptisk till årets säsong. Det är pakter hit och dit, så man vet redan vem som komma åka ut innan örådet är. Skit trist!

Och jag stör mig sönder på två personer. Mika och Josephine. Fy faan dom bara klagar, herregud. Det ligger en kille helt utslagen och är jätte smal och dålig men inte faan hör jag honom klaga iofs gör han inte så mkt MEN han klagar iaf inte. Hoppas faan dom där kärringarna åker ut. Usch...jag har en favvo deltagare. Erik Billing, han är faan vettig. Han klagar inget och säger precis vad han tycker. Bra karl där. Hejja Billing!!!!/////Katja

Kommentarer
Postat av: Therese

håller med totalt!! tycker också att han är den mest vettiga. fast jag tycker det är sjukt att dom är där i träsket, det är ju inte konstigt att de börjar må dåligt när de har svårt att få tag på mat och inte kan göra sig rent riktigt .. usschaa!! glad att klagkärringen och överklassnobben åkte ut i alla fall :P

2009-04-12 @ 16:44:51
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/
Postat av: Alina

va gärna med och gissa kändisen! :)

2009-04-12 @ 16:51:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0