FÖRBANNAD!

PASS PÅ NU KOMMA DET KOMMA ETT VÄLDIGT ARGT INLÄGG FRÅN MIG!! JAG SKA ALDRIG MER ÅKA EN LINJE HUNDRA ELLER TIA BUSS....VET DOM ATT JUST JAG SKA KLIVA PÅ BUSSEN SÅ ATT DOM TÄNKER JÄVLAS LITEGRANN MED MIG!!!!!!!!!!!!!!!???? HERREGUD! idag var det iaf en incident jag råkade ut för när jag skulle åka hem från övik till lunde. Jamen det började med att linje hundra bussen komma in på busstationen och säger att vi tar alla tåg resenärer till att börja med,sedan komma det en extra buss som tar övriga resenärer till ullånger hsand osv. Jamen självklart tar jag o syrran den eftersom vi ska byta buss i Ullånger till Lunde. Men vad i helvete händer, jo den ordinarie linje 100 bussen som åkte först sa inte till den väntande bussen att det komma en till buss där folk ska på. Så jag såg bussen åka iväg innan vi hade kommit på hållplatsen.

 Vi ringde såklart till kundservice där dom till slut sa att dom skullr fixa en taxi men sedan ändra dom så det fick bli en buss ist. Gissa hur länge vi fick vänta???? Ja en och en halv timme.....gissa om jag var något förbannad! Jag råkar ALLTID ut för sånt där . Nu ska jag lista upp allt jag har råkat ut för när jag har åkt linje 10 och linje 100.

*I torsdags haverera bussen så vi fick byta buss i hsand till en ny där det tog 30 minuter extra för att lasta över allt. Alltså blev vi sena som faen.
*En gång stannade bussen när jag hade kommit till klockestrand för att BUSS CHAFFISEN hade glömt att TANKA!!!!!
*En annangång fick linje 10 stå och vänta ovanför en backe i över en timme för att den kunde inte köra ner för backen. Det var inte plogat!!!
*Fick stå och vänta på bussen i en timme i över 20 minus graders kyla i Ullånger när buss jäveln var försenad.
*När jag en gång skulle byta buss till en linje 100 så måste man ju betala 10 kr extra för en express buss och jag hade redan betalt biljetten på andra bussen men inte 10 extra. Jag hade precis pengar så det räckte, alltså ingen tio krona. Så därför var buss VÄRDINNE FITTAN påväg att inte låta mig åka med pga en tia krona!!!!
*En gång skällde en buss chafför ut mig för att jag "inte" hade reflex på mig. Han åkte nästan förbi mig. Men grejen var att jag hade reflex. Han måste haft ögonen på röven eller nåt för inte faan titta han på vägen iaf. IDIOT!

Ser ni varför jag hatar linje 10 och 100 nu??? //////Katja


Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahahahahhaahaha fyfan jag dör! så jävla roligt att läsa men jag förstår att du är sjukt förbannad :P jag röstar lätt för att du skickar in en lista på allt du råkat ut för till DINTUR så att dom får se hur KESO busstraffiken egentligen är!!! FCUK them

2009-04-11 @ 17:56:28
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0