En av Sveriges bästa



Som kanske många vet så är jag ett stort faan av The ark. Man blir alltid pepp av att lyssna på dom och får värsta powern. För att inte tala om deras framträdanden. OMG bästa som finns. Såhär komma mina favorit låtar:

Bottleneck Barbiturate, Clamour for Glamour, Tell me this night is over, Callenth you coment I, This sad bouquet, It takes a fool to remain sain, Father of a son och självklart One of us is gonna die young.

Dessa låtar kan man både skratta, gråta och framför allt sjunga med till. Vackert! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Anonym

O M G ! Det där är kärlek! Jag kommer aldrig glömma de gånger jag sett dom! Sista GF stod jag och lipade som en liten flicka! Tårarna bara kom! ALL kärlek till dom! <3

2009-04-19 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0