Back to reality

Dagen har flöte på väldigt bra, jag tror jag har gått i trans litegrann. Tur att man hade att göra på jobbet med bra kunder :) annars kanske jag har verkat lite off av förklariga skäl oxå.

Tur att det är mkt roligt som händer framöver på jobbet :D världens bästa jobb, jag gillart!
*Full rulle inför gesällen vilket börjar kännas att det är nära
*Smink kurs med ett nytt märke vi förmodligen ska ta in, och såklart är det EKO!
*Bal börjar närma sig här i svall plus att jag har mkt att planera inför syrrans bal oxå :)
*SHOWBOAT, ska bli super.
* Sedan så här inte semestern långt borta heller. Gud vad allt går fort

Men håll med mig tjejor, visst har vi roligt på jobbet? Tur att jag har er :) och såklart alla mina vänner. Puss på alla er///Katja


Kommentarer
Postat av: Katja

Jepp, har roligt varje dag! :D

Ses imorron, eller är det din lediga tisdag? Kram!

2009-04-20 @ 21:09:36
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0