3 dagar kvar

Japp nu börjar nedräkningen till löning :D haha och jag har redan spanat in saker jag ska köpa. Såklart hittar jag typ ALLT på Gina Tricot. Nu ska vi se till om jag kan lägga in länken här haha!

http://www.ginatricot.com/#/product/26715150 Ähh ni komma iaf in på deras hemsida här så får ni söka efter en top som heter Laila top. Svin cool. Den ska jag ha och så har jag hittat typ en mocka väska med FRANSAR!!! Den ska jag oxå ha...hittade även ett linne som heter Petra singlet. Åhh allt är så fint på Gina. MEN ett stort minus är att typ hela stan kanske går runt med det sedan oxå :/ mindre kul!

På lördag komma iaf syrran hit och hon ska färgas sedan ska vi två ut på Birsta YEAH! Då blire nog lite shopping. Dessa ovan hamnar nog i min påse då haha. Dessutom så måste jag köpa nytt smink. Denna har jag iaf funderat på:

Har hört att denna ska vara bra så jag tänkte varför inte? Ska även köpa ett nytt bronze puder och denna gång ska jag nog köpa den nya från Isadoras bronze serie. En stor jävel är det ju oxå vilket passar perfekt. Sedan hade dom även en ögonskuggs palett med fyra färger i bronze som var UR SNYGGA! Var så länge sedan jag köpte andra skuggor än make up stores men jag tänkte att det kan vara roligt att köpa nånting annat faktiskt. Men ingen slår ju make up store i hållbarhet och jämnhet. No fucking way! ////Katja


Kommentarer
Postat av: Josie

åh vad kul att shoppa! jag är så jävla shoppingsugen nu. särskilt efter smink. måste köpa ett nytt solpuder nu imorn, vad är det för nåt du ska köpa från isadora? är det ett sånt som jag har, eller är det nåt nytt (tänkte eftersom du skrev att det var en stor jävel, hehe)



svaaaar: fan vad nice :) åh, ska kolla in den ja! för faaan, det är nära nu ju. längtar ihjäl mig, hoho :D

2009-04-21 @ 19:28:01
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0