monday- full fart mot helgen ;)

helgen flög förbi väldigt fort. Igår blev iaf jag och alex bjuden på hem pizza av william och frida. Det var väldigt gott. Plus lite chips och dipp, fast tyvärr så fick inte jag ta del av dom så mkt eftersom alex vägrade låta mig komma i närheten av dom. Han vill inte att jag ska käka :P så om vi flyttar ihop blir det ett big problem.

Jag längtar som sagt redan till helgen. Har planerat den så bra :D det blir övik på lördag för lite fest skulle jag tro. Det kännas helt perfekt. Sedan så tror jag att jag ska försöka komma hem en sväng (kanske), och så behöver alex bli klippt oxå....får väl se hur jag lägger upp det.

Veckans planer då?
*Kerra kurs på onsdag.
*MÅSTE BLIR KLIPPT I VECKAN.!!!!! Frivillig? :)
*Löning på torsdag :D
* Betala räkningar.
*Fest på lördag

Ps: Jag har köpt ett alldeles underbart nagellack idag. Deep blue från mavala. Den är alldeles mörk blåååååå, HELT UNDERBAR. Jag är kär!

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag kan inte blanda sprit med vatten? :P Menade grogg-virke. Dricker aldrig läsk bara för att dricka det.

2008-09-24 @ 15:49:01
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Rent? Nyktert? Du skojar ^^ Då kan ju du gå ut och festa ensam i helgen, haha.

2008-09-24 @ 17:38:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0