måndag

det är så himla skönt att vara ledig :D men dagarna lär gå himla fort kan jag tänka mig. Sitter hemma hos alex, han har åkt iväg och spela innebandy :( så jag har lite tråkigt..Funderar på att köpa chips? hmm a får väl springa ner o göra det snart då. Alex o jag bestämde oss igår för att hyra film på hemmakväll så vi hyrde tre st :) för 120 spänn. Billigt och bra. Det blev romantiska filmen ps i love you som var bra och gullig men boken är way much better. Sen såg vi även meet the spartans som är en komedi av dom som gör scary movie filmerna. Min typ av humor exakt men den var tyvärr inte så rolig jag hade tänkt mig. Men helt klart fick man sig några skratt.

Idag ska vi se 3.10 to yuma med russel crowe och chrisitian bale MUMS! Den hoppas jag är bra... A just idag har vi även tittat på 300. Jag hade nämligen inte sett den förut men den var väl inte så bra jag hade tänkt mig men gerard butler är med så det fixar sig iaf. Ajja nu blire lite simpsons maraton i väntan på alex och lite chips :) hane gött PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0