Tillbaka

Såhär känner jag idag..Helgen blev så jäkla kort! Bajs a...så alldeles snart ska jag tillbaka till svall och det blir tv såklart, gossip girl och one three hill står på tablån. Håret måste färgas oxå så det blir en duality i duschen. Får nog bestämt ta och färga det på salongen snart.
Imorn äre fullbokat med kunder på mig skulle jag tro. Har ett litet projekt på morgonen som jag ska ringa till tess och höra vad jag ska göra :) men det komma gå bra.

Ahh just detta händer i veckan:
*Måndag: Äntligen Tila Tequila på tv:n efter helgens uppehåll.
Tisdag: Alex kommer bli tillgänglig via telefon igen. (Han har varit ute i skogen i en vecka nu :O)
Onsdag: Morgonmöte på salongen. Greys på tv:n
Torsdag: Börja fundera på outfit till helgen och köpa presenter.
Fredag: LÖN! Inhandla sprit, klänning m.m. ALEX KOMMER HEM <3
Lördag: Födelsedags fest i Hsand. Party party.
Söndag: Bakis och bara mysa med alex.

see ya'll /// Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0