seg katja

oj oj nu vare länge sen jag blogga :P ajja whatever, det händer väl aldrig intressanta saker i mitt liv haha ;)

har iaf köpt en tv nu en lcd sådan och jag fick punga ut för det själv. DET SÖG! Men jag måste ju ha en. Har fått ett bord till lägenheten så det är bara fixa en duk nu och så måste jag ha kuddar så jag kan bulla upp mig i sängen. Perfect:)

Igår var det iaf visning med shwartskopf (varav namnet jag inte kan stava) som var jätte bra! Fina och coola grejer. Vi fick även med oss en goodie bag med saker :D me like.

Till helgen händer följande: Fredag åka till alex och sova där till lördag.
Lördag tillbaka till svall och då komma angelica så vi ska börja kvällen med sex party :D:D:D::D hos tess från jobbet och sedanh blire utgång=soft!
Söndag är min status BAKIS! blir en kul helg kan jag tippa på ciao

Kommentarer
Postat av: carina

sexparty säger du.. de passa ju dej som handen i handsken ju ;)

hörru, vi måste åka upp till lina nån helg så fort hon har fött den lille krabaten ;)

2008-10-09 @ 11:08:20
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0