nr 1 på önskelistan! En dator!!!!!!!

som sagt har inte blivit mkt skrivande på länge nu. Det måste bli en dator i julklapp. Vill verkligen ha en sån :P
I need it. Och träningen som jagh ar tänkt börja med länge nu har inte kommit igång än :/ how sad. Så det är oxå ett måste nu snart.
Helgen var väldigt rolig. Två halloween fester. En hos therese från jobbet i fredags och sen hos jonna i lördags uppe i övik. Med jossan som oxå hade anordnat :) var en mkt rolig helg men har känt mig väldigt sliten idag oxå. På en måndag. Får se hur jag gör i helgen. Om det blir festa här med jossan eller om det blir hem :P får kika upp.
Alex är iaf uppe i boden till nästa helg så jag har något att längta till. Förhoppningsvis har mina sex grejor kommit till dess ;D ajja nu ska jag umgås med pullan, maggan och ellinor. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0