New brand



Nu har detta alldeles underbara märket kommit till Sax o Kam i Sverige. Denna produkt serie, som innehåller hårvård och hudvård, är det en man som heter Tommy Rostedt som har "uppfunnit". Tillverkas i Thailand och är en helt ekologisk produkt så lång som det går. Tillverkas rättvist och har inge barnarbete osv. Innan produkterna skickas iväg och är helt klara som har man ett speciellt rum där munkar ber för produkterna i 24 timmar. Pretty cool va :D?

Jag har inhandlat mig en lip balm med jordgubbssmak och en inpackning för kemiskt behandlat hår. Helt helt otroliga produkter. Jag har aldrig kunnat kamma ut mitt hår så bra som efter den där inpackningen. Helt amazing. Ni måste testa denna serie. Man kan jämföra den med kerastase fast eco serie. Vi på salongen är helt lyriska över serien och hoppas att alla andra komma tycka lika bra om produkterna som jag/vi gör. Nästa vecka komma tommy rostedt på besök ända från thailand och ska ha utbildning med oss och så ska vi även ha en vip kväll där vi presenterar produkterna lite mer :) Komma bli helt perfekt kväll. ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅH! sounds fett good :) Jag som älskar ekologiskt!

2008-11-22 @ 02:41:32
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: joulin

haha jadå nu är det fixat! fortfarande lite svullen i läppen men det går snart över! läget då? :P

2008-11-22 @ 17:35:15
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0