glajjan=succé

det blev utgång igår för min del för att fira bruttan carina på sin 19 års dag:) tror hon vart lite chockad över det jag och jessica köpte. Hon fick ett presentkort på hål i tungan av oss :D så nu är det bara masa sig till chockland.

Kvällen igår var iaf väldigt rolig. Kul att man även kan få det i k-fors men det blir ju det man gör det till. Huvudsaken man har ett trevligt sällkap och en mängd alkohol.
Apropå alkohol, jag testa två nya jul cidrar igår. Ena var rekorderlig med smak av äpple o kanel. Andra var xider med smak av tangelo och ginger tror jag det var :P rekorderlig hade nog ändå den som föll mig mest i smaken.

Ikväll hade jag tänkt fara till svall med bil faktiskt. Orkar inte ta bussen dit för det är så kallt så jag får ju så lov att betala parkering imorn. Men ajja vad gör man inte.///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0