japp då vare bara 10 dagar kvar!

jisses tiden går fort närm an har roligt! alltså man hinner inte tänka för att nu smäller det snart..10 days to alanya haha klart och betalt! resan och all inclusive typ free! Vi har ju som sagt gjort oss förtjänt av det eftersom vi har kämpat så mkt med klass kassan! så vi är värda detta brudar! ;)

igår köpte även dom flesta i klassen bal biljetterna som vi OXÅ får betalt ur klass kassan! Det är bra härligt ibland när man får det gratis hihi! idag åker jag hem till kramfors har tagit ledigt imorn gen eftersom therese tar studenten nu och imorn äre balen så hennes frippa ska fixas hihi! sen så måste jag oxå åka och hämta mitt körkort som har kommit ...ÄNTLIGEN! :D :D jag är sååå nöjd!

Undra om man ska ta sig en tur med bilen bara för att jag kan? :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Svar: Huvudsaken jag fått upp ögonen för dem överhuvudtaget tycker jag!

2008-05-06 @ 15:50:07
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Anonym

Åh jag vill oxå ha min balbiljett, men jag får fixa det när jag kommer hem, sjysst att det vart gratis! det förtjänar vi =) ahha

2008-05-06 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0