midsommar 08

Jaha då var ännu en midsommar afton avklarad. För min del brukar det aldrig innebära fet fest direkt. Och så var det inte heller i år. Jag spenderade den hemma hos Alexander :) vi lagade en jätte mysig middag, bestående av kyckling, potatis som vi gjorde i ugnen, sallad, vitlöksbröd sambal ålek sås (godaste av allt) och så lite bea sås.

Men visst blev det lite dricka dricka till slut. Alex hade köpt en vin dunk på 3 liter till oss...och ja jag blev väl lite väl full HÄR HEMMA! så jag spydde..Sedan däckade jag i sängen..lyckat KATJA. Aja man kan ju skratta åt det nu iaf.
Midsommardagen blev en fin dag i början så vi bestämde oss för att cykla till smitingen för lite sol o bad. Men eftersom jag är så himla otränad så svettades jag soom faaan. Jag var väldigt slut efter den turen kan jag lova. Sedan blev det en tur till Grönsvik :). Efter vi hade käkat där så bar det av mot Hsand igen och där blev det fotboll.

Så jävla kung match :D Grattis Ryssland. Det var verkligen en av de bästa matcherna jag sett på länge. Vilken ry(s)sare.
btw jag har ju glömt att sagt att det går kung i svall :) Det är väldigt kul men långa dagar. Men det är bara o härda.
ÖHHH Det är nu 5 dagar tills jag fyller 19 ;)
STROGANOFF !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0