katja goes GI metoden

nu har jag tagit tag i mitt liv :) jag ska börja gå på GI metoden hehe! Kommer jag att klara av det? Jo jag hoppas det :P köpte en GI recept bok idag, känner mig så STOLT! Jag känner att min vikt har liksom gått uppåt för mkt på det här året så jag vill iaf gå ned 5 kilo hade jag tänkt. Hoppas det funkar. Har inte bestämt hur länge jag ska hålla på men vi får se

Imorn blir det morgonmöte kl 7.45, känns lite jobbigt och så jobbar jag till klockan 19.00 så det blir en jäkla lång dag imorn. Eller förresten jag kanske får sluta sex ändå :P vi får väl se! Nu har jag iaf klippt lugg igen. Tack för att balen är över och jag INTE behöver spara. Det har varit hemskt. Men nu så ;)

okej nu är det 2 dagar kvar till födelsedagen. Längtar..."undra vad jag får?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0