Shopping glädje

Idag gjorde jag världens fynd alltså. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR pilgrim smycken men det blir ju inte att man går och köper ett sånt varje dag för dom är lite dyrare och det förstår man ju! DOM ÄR SÅ SNYGG JU. Men iaf så köpte jag mig en guld ring med massa olika stenar på i rött, guld och svart tror jag det var. Det var 50% på den och hade kostat 199:- så jag slog till. Sedan så köpte jag en berlock till mitt långa halsband i samma serie. Man samlar nämligen berlocker till den. Jag köpte en tax berlock. Det passar ju så himla bra när man har en sådan jycke :D NÖJD! Den kostade 109:- kr och så var det 30% på den. Båda sakerna köpte jag för 179 drygt. Kan man kalla det äkta shopping glädje eller vad? Lär nog gå tillbaka och köpa ett berlock armband oxå, plus en ring, plus ett armband, plus ett..........ajja jag skulle som sagt kunna köpa hur mkt som helst av pilgrims grejor.

Häromdagen köpte jag dessutom två somriga nagellack som jag hittade på h&m av märket mavala. Ena som är aprikos färgad heter milky och den andra är ljus blå och heter tropical :D Sjuk fina!


Kommentarer
Postat av: joulin

eyy ny design o grejer! haha

haha tax! jävla tönt ville! gick det bra att fära idag då? :)

2008-07-17 @ 23:44:50
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0