gatufesten 08

o my god vilken härlig helg :D det blev som jag hade tänkt om inte LIIIITE bättre!

Torsdag: Jag jobbade till sex ovh då var det bara springa ner och möta jossan på buss stationen sedan åka taxi hem till granlo :P fixa och dona i ordning oss sen så var det gatufesten som gällde. Dock inge mycket fest eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Artist vi såg: Magnus Uggla, han var helt okej faktiskt men jag kunde ju inte liksom texterna till låtarna utan mest bara refränger. Men han var helt OK!

Fredag: Jobbade till sex idag också men eftersom jag inte skulle jobba dagen efter så blev det FEST! Hmm nu måste jag tänka vad gjorde vi? jo just det jag ocj jossan satt hemma hos mig först och drack sedan så drog vi till ibis till anna och drack lite mer där.
Artist vi såg: THE ARK SMÄLLDE IGÅNG 24.00 FYYYY SATAN vad dom var bra...jisses jag skrek och skrek och skrek. Var så himla lycklig :) det levde verkligen upp till mina förväntingar men jag glömde köpa en tshirt :/ men som tur har jag en redan sen innan. Avslutningen på den konserten var så himla mäktig. Callenth you, comment I tillsammans med HÅKAN. En massa glitter faaan vad bra. Om ni vill kika in så gå in på youtube och sök på the ark gatufesten ;)

Lördag: Idag var vi trötta som faan vi sov väl till elva kanske eller nåt. För lite sömn för min del. Vi gick till affären och handlade käk för kvällen sedan vid tre tiden börja vi gör iordning mat. Kyckling, potatisgratäng och sallad :D mums!
Vid fem började vi dricka och greja...vid sex åkte vi till mimmi o co där det blev mera fest.
Artist vi såg: HÅKAN HELLSTRÖM SMÄLLDE IGÅNG 20.00 han var jävligt bra måste jag säga. Man blev kär i honom. Så jävla snygg.. När han sjöng det är så jag säger det var tårarna nära :') Fick iaf tag på en håkan tshirt och två skivor för 450 spänn. Sååå nöjd.

Kvällen fortsatte sen med fest på first hotels hos några bekanta, lite mer vin och fylla.
Artist vi såg: HÄSTPOJKEN SMÄLLDE IGÅNG 23.00. Det var några jag inte hade hört så mycket utan bara någon låt. Dom var faktiskt bra. Över förväntan och det är alltid roligt. Och jossan var jävligt nöjd efteråt. Hon köpte sig själv en hästpojken tshirt ;)
Sedan fortsatte kvällen i madhouse tältet med dans och sång, plus med förstörda skor på köpet :/ eller nja dom går väl att fixa men det är ju jossan och mina favvosar ju. Påvägen hem fick vi iaf hjälp av en kille som gav tips om hur vi skulle fixa skorna... Trevlig grabb det :P men nu faaan vad lång inlägg det blev ajja det var en jävla kul helg iaf. JAG VILL IGEN! Tack jossan ;) MEEEE LIKE!

Kommentarer
Postat av: Katja

Kul att det blev en lyckad GF för dig. =)

Håller fullständigt med dig vad gäller The Ark och Håkan - kärlek! ;)

2008-07-07 @ 00:18:25
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Josie

Håkan och Hästpojken var så jävulska braaaa! Synd på våra skor bara. Har du fixat dem? Mina ser mycket bättre ut nu men de är fortfarande inte 100a =/

2008-07-11 @ 13:21:05
URL: http://thejosie.devote.se
Postat av: Josie

Okey nice. Jag har typ preparerat mina med skokräm 456875896 gånger men ska göra det lite mer. Att putsa mer funkar inte för mig. Aha nice. Jag skulle vilja ha de turkosa du snackade om. Fast jag tycker ändå de bruna är finast.

2008-07-12 @ 20:10:34
URL: http://thejosie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0