vackert väder ;D

jisses nu börjar sommaren komma med storm steg! Vackert väder idag med...har börjat ösa mitt nivea nu iaf så jag ska få en vacker färg.  Det är ju lite nyttigare än att utsätta sig för solens dödliga strålar som jag snart ska börja med :/
Men jag måste, vill inte se ut som en rosa gris i min vita student klänning efter turkiet nää usch vad hemskt. Får väl se om jag ska ta och länsa min spar gris på tior så att det räcker till att gå och sola två ggr den här veckan iaf! :D jag är ju pank igen som vanligt! Jag måste allvarligt ta att skärpa mig..jag orkar inte gå att oroa mig för pengar varje månad. Men som sagt det är inte lätt att bo hemifrån. Tänk på det ni som ska flytta! No more shopping as hell kan jag lova!

idag fick vi samhälls provet avklarat :D känns skönt..tränade inte så mycket innan för jag kände att jag inte orka. Är lite less på prov och skit nu :P och imorn komma det stora testet. Nationella prov i sv b. Skriftliga i fem jävla timmar! Men jag gissar på att jag sitter i tre högst kanske! Sedan far jag hem till kfors eftersom jag har ledigt på torsdag och då äre dessutom körlektion! Nu gäller det 8 dagar kvar till uppkörning :/
TÄNK OM JAG INTE KLARAR DET? :(
Sjukt nervis är jag iaf! Nä nu ska jag sticka. Kanske ta en 10 kronors glass på donken. OM JAG HAR RÅD VILL SÄGA!

LATER!

Kommentarer
Postat av: joulipouli

ÅTTA DAGAR TILL UPPKÖRNING!? ÅH SHIIIT KATINKA! då jävlar så crusar vi runt kramfors raggar runda :D

2008-04-22 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0