sorry!

nää nu vare länge sedan jag skrev och det ber jag så hemskt mkt om ursäkt för ;) helgen har väl inte varit så händelserik..jag har jobbat lördag söndag. Jo förresten jag har testat en ny glass :D solero smoothie jordgubb & banan! Det  är händelserikt haha;) men den var god iaf! Tur att jag får testa glassarna gratis på jobbet, annars hade jag aldrig vågat köpt den hehe!

ja nu är det iaf inte länge kvar! På onsdag äre uppkörning :S jag är SÅÅÅ NERVÖS! jag har inte kunnat sova på hela helgen pga av nervositet! Jag ligger och tänker på hur jag ska köra..helt sjukt. det ända jag tänker på nu! Huvva. Men jag ska klara det och jag KOMME att klara det. Man måste tänka positivt :D wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0