Dax igen

ojsan, ska försöka att uppdatera lite oftare ;) men har helt enkelt haft fullt upp med mitt liv! Bloggen får då vänta. Har varit iväg till Piteå på frisör mässa. Jobbade där med Paul Mitchell och hjälpte till på deras visning. Fatta vad nytändning man får i yrket då. Visningar är ju sånt jag iaf vill hålla på med <3 lovely! Sen så har det blivit jobb. Nu är jag snart inne på min 11:e jobb dag på rak. Men snart helg och då är jag långledig oxå. Skönt.

Ikväll blire hockey och käk på allstar, längtar redan efter buffalo wings. Helgen spenderar jag i dimman och sen förhoppningsvis får jag besök :D:D om allt går som det ska imorgon. Can't wait. Undra om detta är ödet?

Jobb vare ja///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0