Fredag :)

Gårdagen var en bra dag. Mkt att göra på jobbet vilket alltid är roligt. När det är lön blir det alltid högtryck VILKET ÄR KUL!!! Efter jobbet så stack vi på Olles och käka plus några drinkar på det :) jag käka kyckling vingar som är as goda men konstigt nog så var jag inte riktigt så där spy mätt som man kan bli. Hmm kan det bero på lingon vecka kanske? :O jag tror nog det..

Iaf vare tänkt att vi skulle bowla men alla var propp mätta så vi satt och surra. Sedan så vare tänkt bli en utgång men det vart oxå lite slött där så då drog vi alla hem. Jag o Jönsson drog till Timrå o hälsa på en polare där det blev surr, neger och president(Varav jag vann alla omgångar förutom två. JAG VAR NÖJD) och sedan blev dte oscars vinnaren  The blind side. Jag tyckte inte den var så speciell. För mkt drama för min smak men helt okej :)



Jag och anna under gårdagen :) jag har ett nytt tajt fodral. Är den på bilden. Snygg färg va? ;D //Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0