Still sick ...

det är inte coolt att vara sjuk. Jag brukar vara så kaxig och säga, näää jag blir ALDRIG SJUK!! Suck det skulle jag inte sagt. Mår fortfarande dåligt. Feber idag igen och så är det som att det inte har brutit ut dte värsta än utan det är litegrann hela tiden. Inge roligt...så jag blir antagligen hemma imorn oxå från jobbet. Jobbigt att ringa till kunder och säga att man blir borta igen....men å andra sidan tror jag dom vill ha en pigg och kry katja som ger 110% på jobbet och dte kan jag icke göra nu.

Plus på allt detta så har jag ju fått en ny lägenhet som jag intek na fixa o dona i eftersom jag är sjuk..tur att syrran är här. Hon är en klippa<3 har burit och kånkat massa saker till lägenheten, och så har hon även börjat måla mitt sovrum. Tack så mkt sanna...

Nä nu blire frukost och ett avsnitt av Greys ///Katja


Kommentarer
Postat av: Katja

Härlig! Snällt gjort av syrran din. :)

2010-06-03 @ 13:11:36
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Katja

Men hörru, jag glömde viktigaste - krya på dig, stumpan.

2010-06-03 @ 13:12:34
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0