Hiss lista!

Jag gör som min kära vän Josie men jag gör en hissa lista istället för dissa ;)


* Thailand:
Att jag inte upptäckt detta land tidigare. Helt underbart land. Dock så har det säkerligen varit flygresan som stoppat mig. Men nu när jag gjort denna resa så SKA jag absolut tillbaka. Vi åker igen i Januari. 1 månad :)

*Krogen:
Nää jag är inte alkis, tycker bara att det är jävligt roligt att gå ut. Vad ska man annars göra på helgerna här? Just det, dessutom är jag singel så jag KÖR PÅ!

* Sofie Jönsson:
Man har inte en lugn stund när man är med henne. Absolut en av mina bästa vänner. Vi gör väl inget annat än att skratta och ingen annan fattar nåt :D

* Mina kunder:
Det är dom som gör det så roligt att komma tillbaka till jobbet. Sen säger dom att dom har saknat mig;D då kan man väl inte annat än att bli gladr. Har hur gulliga kunder som helst. Det är dom som gör det extra roligt att gå på jobbet(såklart mina kollegor oxå!)

///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, jag tänkte väl det! ;)

Och, jo då. Vi fattar visst! Ibland. ;)

2010-01-23 @ 21:32:01
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Lotta U

å cheferna...väl...? ;-)

2010-01-24 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0