Helg!

Nu har jag äntligen slutat för dagen. Jag har haft fullt upp på salongen vilket är skit kul men att ha 1000 klippningar på raken är inte lika roligt. Man hinner inte ens gå pissa ;P men nog om det. Ikväll är det fest igen och det blir väl förhoppningsvis lite aveny om vakterna där är snäll. Ska iaf dricka jäger så kvällen kommer sluta bra. Sla springa ner och köpa lite käk på stan och sedan ska jag fixa lite grann i läggan. Blir väl så att vi slutar upp hemma hos mig på förfest. Brukar bli så när man bor i stan. Drygt bara för det blir så stökigt. INTE COOLT! Ajja skål på er go vänner! ///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Skål baby ;D

2009-09-05 @ 16:31:51
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha men du! Jag tillochmed drömde om han inatt! HAHHAHA så jävla fjantig! men ja jag följer med! det är irriterande att det är så långt bort :P

2009-09-07 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0