Hoppas att du läser det här!

Tydligen verkar inte saker o ting gå fram för vissa. Som sagt hur JÄÄÄÄÄVLA TYDLIG SKA JAG VARA??? Måste man tjata????? TYDLIGEN..

Jag är så förbannad att jag nästan kokar. Det är än en gång bevisat att ni är svin eller ska jag kanske säga du? Jag tror nästan jag tänker säga du. Usch!!!

Tror inte ens att jag riktigt vill höra av dig längre. Då blir jag bara förbannad. Du har ju ändå inget vettigt att komma med.

You have no idea who you're playing with. I'm gonna make you're life a living hell!

//Katja

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kan inte va lätt!!! vem e de du pratar om? de e bara till att gå vidare=)

2009-11-11 @ 12:27:10
Postat av: joulinas vaginas

BRA KATJA! skitstövlar är dom allihopa!

2009-11-12 @ 03:33:47
Postat av: Tess

Cause you had a good girl, good girl, girl

That's a keeper, k-k-k-k-keeper

You had a good girl, good girl but

Didn't know how to treat her, t-t-t-t-treat her



bra låt iaf =) love you sweetie!!!

2009-11-12 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0