Sen middag



Kika in vad jag fick av therese kompis Sofia :D ohh det är så jävla gott.
En kall long drink är aldrig fel. Nu blire middag oxå, en sen sådan. Ska käka qourn file med
stekt potatis och grönsaker. Plus goo bea sås :D mumma! Imorn blir det ferra hemma
hos tessan iaf vilket känns jätte roligt. Ganska många som ska komma. Kul! Vi ska grilla
och dricka såklart ...wihooo. Syrran kommer på besök oxå, alltid trevligt.
Nu ska jag äta:D ///Katja
Ps: jag har färgat och klippt mig idag :D fast färgen syns inte så tydligt på bilden. Ni får se sedan :P

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, vad skönt att bli klippt! =D

Själv ser jag ingenting snart, luggen är föööör lång. :)

Jag har bestämt mig iaf, håret åker i igen. :P

Trevlig helg!

2009-05-22 @ 22:30:40
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0