Nervös?..JA

Okej det börjar närma sig med stormsteg inför gesällen nu. Jag tänker på detta nu 24/7...har ju färdigt med modeller och har tränat en himla massa. Men ibland känns det som att det behövs mer tid, går det att få? Idag har jag haft gesäll hela dagen, tränat volymföning och vågföning. Plus så har jag färgat in tre av mina modeller till i helgen. Långhårsmodellen, hon som ska vara på kortafton och klassisk dam, plus min valfi dam klippning. Alla vart väl såklart fin i håret. Det var ju jag som gjorde det såklart :)

nu håller jag på att rita lite stuktur ritningar här hemma och det tycker jag nästan är det värsta....jag skrattar, gråter vart annat. Det här är en sån jävla press alltså, jag vill INTE göra om nåt igen. Måååååste för min egen del klara allt på en gång. Jag är väldigt självkritisk med mig själv..huvva! Men jag säger såhär: JAG KAN DTE HÄR FÖ FAAAN. Beviset ligger i min hand på söndag eftermiddag. PUNKT!!! ///Katja


Kommentarer
Postat av: Carina

Du kommer att klara det! Helt klart! Gör du det inte så måste jag ju ta mig ett snack med domarna! ;P Det här är ju din grej! Ditt "kall" så att säga! :P

2009-05-13 @ 16:02:41
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0